Mnenja
Vaše mnenje je pomembno. Ne le, da boste z njim obvarovali druge, temveč da boste dosegli svojo pravico in da se bodo stvari izboljšale. Po drugi strani, pa bodo pohvale pobožale tiste, ki si jih zaslužijo, zato tudi z njimi ne smemo skopariti.
Želite tudi vi objaviti svojo izkušnjo s podjetjem oz. blagovno znamko ali oddati svoje mnenje?
Kako oddam mnenje:
- Prijavite se oz. opravite brezplačno registracijo.
- Poiščite podjetje, h kateremu želite objaviti vaše mnenje.*
- Kliknite na zavihek »Mnenja« in nato na gumb »Objavi mnenje«.
- Vpišite svoj psevdonim (če ga še nimate), ki vam omogoča anonimno objavo mnenja.
- Po vpisu mnenja in ostalih informacij lahko označite ali od podjetja zahtevate javni odgovor. Poskrbeli bomo, da bo podjetje o tem obveščeno, pri tem pa ne bomo razkrivali nobenih vaših podatkov.
- K mnenju lahko priložite tudi slike in/ali video posnetke.
- Podjetje lahko tudi zgolj ocenite, brez vpisa mnenja.
* Če ne najdete podjetja ali blagovne znamke, verjetno iščete poslovalnico. Poskusite poiskati matično podjetje. Če imate račun o opravljeni storitvi ali nakupu, preverite podjetje, ki je navedeno na računu.
Prednosti za potrošnike
- Delitev vašega mnenja in izkušenj z drugimi uporabniki portala
- Anonimen vnos mnenja in/ali ocene podjetja
- Objava mnenja je brezplačna
- Podjetje bo o vnosu obveščeno, zato boste imeli večjo možnost, da boste dobili odgovor
Prednosti za podjetja
- Možnost uporabe storitve Skrb za kupce, s pomočjo katere lahko komunicirate tudi direktno s kupcem, pri čemer kupec ohrani svojo anonimnost
- Storitev Skrb za kupce vam omogoča odgovor podati javno. Tako boste s svojim odgovorom prispevali k boljšemu javnemu mnenju o vašem podjetju
- Obveščeni boste, ko bo za vaše podjetje prišlo mnenje. Neregistrirana podjetja boste prejela e-mail na vaš, javno objavljen e-mail, registrirana in prijavljena podjetja pa boste sporočilo lahko prebrali kar med sporočili znotraj svojega profila
- Možnost, da poskrbite za zadovoljstvo in informiranost vaših kupcev na enem mestu
- Boljši pregled nad zadovoljstvom vaših kupcev